2014. szeptember 8., hétfő

4. Bejegyzés [part 8]


A fürdőszobába érve, elhúztam a hatalmas, modern fülke ajtaját, és beálltam a kabin tálcájára, miközben megnyitottam a zuhanyt. A friss, hideg víztől elszállt belőlem a fáradtság, és a szeretkezéstől felhevült testem hőmérséklete is csökkent néhány fokkal. Lemostam magamról Jongin ragacsos élvezetét, és női tusfürdő híján nyomtam egy keveset Jonginéból a tenyerembe, de mielőtt még bekenhettem volna magam, két kar kapott el hátulról, majd egy szoros ölelésbe húzott. A hirtelen lendülettél és ijedségtől megcsúszott lában a vizes tálcán és egyenesen Jongin mellkasának estem. 

- Óvatosan - kuncogott aranyosan, miközben megszorította a derekamat, nehogy bajom essen. 

- Megijesztettél - fújtattam morcosan, miután visszanyertem az egyensúlyomat. A tusfürdő, amit néhány pillanattal ezelőtt nyomtam a kezembe, kifolyt és a lehullott vízcseppekkel együtt eltűnt a lefolyóban. 

- Segítek - vette át az irányítást Jongin, majd maga felé fordított és ezúttal ő öntött tenyerébe a tusfürdőből. A nyakammal kezdte, alaposan bekente a vállaimat és a karomat is, a melleimnél elidőzött egy kicsit, játékosan megcsípte a mellbimbómat, mire felszisszentem. 

- Hé! - szóltam rá, de figyelmen kívül hagyott, és tenyerét végighúzta hasamon, majd leguggolva a lábaimat is bekente. Két kezét hátra csúsztatta, és ahogy felvezette őket a combomon belemarkolt a fenekembe ezzel húzva közelebb magához. Szótlanul figyeltem cselekedetét, ahogy vastag ajakival egy apró puszit nyom alhasamra, és gyengéden szétnyitja a lábaim. 

- Nem tudok betelni veled - zihálta bőrömbe, majd fejével befurakodott lábaim közé, hogy finom csókot nyomjon a csiklómra. A kellemes érzéstől szinte azonnal benedvesedtem, és tenyerem neki feszítettem a fürdőszoba hideg csempéjének, hogy ne ott essek össze helyben. Nagyot nyeltem, és elkerekedett szemekkel figyeltem, ahogy Jongin a combjaim között tevékenykedik. Nyelve játékosan cirógatta szeméremajkaim, egyik ujjával pedig behatolt hüvelyembe, és lassan mozgatni kezdte bennem. 

- Jongin, ne! - szóltam rá riadtan, miután térdeim remegni kezdtek. Tudtam, ha így folytatja, képtelen leszek talpon maradni. 

- De itt még nem vagy elég tiszta - nézett fel rám kölyök kutya szemekkel. - Engedd, hogy tisztára nyaljam a finom puncidat.

Mocskos szavaitól teljesen elpirultam. Mindig zavarba hozott, ha így beszélt, de  annyira izgatónak találtam, hogy nem bántam, sőt, élveztem. 

Húsos ajkai közé vette a csiklómat és nagyot szívott rajta, miközben ujja szorgosan mozgott bennem egyre közelebb juttatva a csúcshoz. Megszámlálhatatlan sóhaj és nyögés szökött ki a számból,  alig bírtam tartani magam. A hasamban lévő furcsa, bizsergő gömb egyre lejjebb haladt, és amikor Jongin nyelve behatolt nedves hüvelyembe, hüvelykujjával pedig intenzív mozgásba kezdett duzzadt csiklómon, szétpukkadt én pedig remegve rogytam össze az élvezettől. 

- Megvagy - mondta Jongin, ahogy elkapta gyenge testem, és az ölébe húzott. Mindketten a kabin tálcáján ültünk, miközben a hideg vízcseppek megállás nélkül hulltak fejünkre és felforrósodott testünkre. 

Zihálva kapkodtam levegő után, míg Jongin mosolyogva bámulta fáradt arcomat. 

- Most már tiszta vagy - közölte viccelődve, miután mindkettőnket talpra állított. Elzárta a csapot, majd becsavart egy törölközőbe. 

Annyira más volt, hogy rá sem ismertem. Hová tünt a régi perverz matektanárom, aki mindig cinikus megjegyzéseket tett a szegényes matektudásomra? Akárhogy is, egyre jobban kedveltem ezt az oldalát. 

Miután szárazra törölt, és alaposan lestírölte meztelen porcikáimat, egy hirtelen mozdulattal felkapott az ölébe és visszavitt a hálószobába.

Lefektetett az ágyra, mire szempilláim szinte azonnal lecsukódtak.

- El ne aludj! - hangja figyelmeztetően csengett. - Tudom, hogy fáradt vagy, de még sok mindent ki akarok próbálni rajtad - ahogy ezt kimondta valami apró dolgot csúsztatott a hüvelyembe.

Szemeim kipattantak a furcsa érzéstől, és kérdően pislogtam rá.

- Mi volt az?

- Nyugalom. Csak hüvelykúp, hogy ezúttal beléd élvezhessek. Mindjárt visszajövök - közölte egy huncut mosollyal az arcán és kiment a szobából. Néhány másodperccel később egy üveg ásványvízzel és két pohárral tért vissza, amit letett az ágy melletti szekrény tetejére. Kihúzta a legfelső fiókot, amiből egy sötét üvegcsét és egy gyógyszeres dobozt vett elő.

- Jongin, ugye nem... - kezdtem volna, de közbe szólt.

- Shh, ne aggódj -  nyugtatott, miközben öntött a poharakba az ásványvízből, majd lecsavarta az üvegcse kupakját, és mindkettő italba cseppentett néhányat.

Megfogta az üvegeket és a gyógyszeres dobozt, s miután visszaült mellém az ágyra, a kezembe nyomta az egyiket.

- Mi ez? - néztem rá kíváncsian. - Mondtam, hogy nem...

- Ez csak egy kis gamma-hidroxibutirát, nem lesz tőle semmi bajod - mindezt olyan közömbösen mondta, mintha tudnám, mi az.

Megráztam a fejem, és eltoltam a kezét.

- Én nem szedek be semmit!

- Ugyan Soojung - sóhajtott frusztráltan. - Ez segít ellazulni és sokkal jobb lesz tőle a szex. Bízol bennem? - nézett rám komolyan. - Ne foglak bántani.

- És mik azok a tabletták? - mutattam a kezében lévő gyógyszeres dobozra.

- Morfium, kisebb adagban fájdalomcsillapító, nagyobb adagban fokozza az eufóriás állapotot, beveszel három szemet, és  szex közben a mennyekben fogod érezni magad - magyarázta, miközben kiöntött a tenyerébe hármat, és odaadta nekem.

- Nem tudom... - húztam a szám, mert egyáltalán nem tartottam jó ötletnek, hogy begyógyszerezve szexeljünk. - Nem hiszem, hogy ez helyes.

- Soojung! - Letette a poharát az ágyra, és mindkét kezével megfogta a vállamat. - Bízol bennem? Sosem tennék olyat, amivel árthatok neked.

Hangjából és szemeiből áradt a komolyság, és ezt a kérdést, én is feletettem magamban. Bízom benne? Megbízhatok benne? Igaz, hogy már hosszú ideje ismerem, de valójában azt sem tudom milyen. Beteg, depressziós, emiatt sokszor cselekszik meggondolatlanul, de ezzel szemben... amikor nincs begyógyszerezve annyira kedves és gondoskodó. Viszont ha nem adod neki esélyt, sosem fogom megtudni, hogy megbízhatok-e benne.

- Igen - bólintottam végül, mire Jongin egy bátorító mosolyra húzta ajkait. Elvettem a kezéből a gyógyszereket, majd a számhoz emelve az ásványvizes poharat lehúztam őket.

Mikor végeztem, Jongin elégedetten bólintott egyet, majd ő is ugyanígy tett, és bevett 3 szem tablettát. Az üres poharakat a földre helyezte, és felém mászva ledöntött az ágyra. Éhesen csókolta ajkaim, miközben kezeivel bejárta egész testem, végigsimított nyakamon, rámarkolt melleimre, majd egyik kezét becsúsztatta a lábaim közé. Ujjával megtapogatta hüvelyem belső falait, én pedig egyre nedvesebb lettem érintéseitől. A halk morgások, sóhajok és nyögések, melyeket Jongin hallatott még jobban feltüzeltek, és egy hihetetlen erős birtokló érzés lett úrrá rajtam. Akartan őt, minden porcikáját, ahogy az én számból kapkod levegő után, ahogy teste összepréselődik az enyémmel és egyesül velem. Lehet máris a gyógyszerek hatása alá kerültem?

Eltoltam magamtól Jongint, és összeszedve minden erőm, a hátára fektettem. Felé másztam és közre fogtam csípőjét lábaimmal. Férfiassága csak annyira ért bejáratomhoz, hogy érezze mennyire forró és nedves miatta.

Arcára pillantottam, szemiben huncut fény csillogott, és láthatóan élvezte, amit vele csinálok. Beharapta ajkát, és kezeit a derekamra vezette, majd lenyomta csípőm, de nem hatol belém. Lüktető merevedése nekifeszült szeméremajkaimnak,. Előre csúsztam egyet, mire hangos sóhaj szakadt fel belőle.

- Ugh, Soojung - morogta rekedtes hangon, és kezeivel mozgásra ösztönözte alfelemet, ami fel-alá csúszkált rajta. Mellkasára fektettem tenyereim, hogy kényelmesen megtámaszkodjak felsőtestén.

Az elmém kezdett elködösülni, a testemben lévő izmok ellazultak, a szívverésem egyre gyorsabb és hangosabb lett, minden porcikám lángolt a vágytól.

- Jonginh - nyüszítettem kéjesen.

- Ugye mondtam, hogy jó lesz - ült fel hozzám, és szájon csókolt. A következő pillanatban, már én voltam alul, hátam nekifeszül az izzadtságtól nyirkos lepedőnek, miközben Jongin benyúlt a térdeim alá, és egészen a nyakamig tolta őket. Csípőm elemelkedett az ágytól, ahogy lassan, és finom, de határozottan belém hatolt. Amint kitöltötte teljes hosszával hüvelyemet, majdnem felsikoltottam. Ebben a pozícióban és állapotban sokkal intenzívebb volt az érzés.

- Hng - nyöszörögtem, ahogy Jongin egyre erőteljesebbeket lökött rajtam.

Hosszú perceken keresztül hajszolt minket az élvezet felé, és ahogy telet az idő egyre bódultabbnak éreztem magam. Jongin nyögésen sóhajain, illatán és mozgásán kívül semmi sem jutott el a tudatomig. Olyasfajta szenvedélyt és boldogság áradt szét bennem, mint még soha. Mintha kiakart volna törni belőlem.

Az egész testem vonaglani kezdett, a szemeim lecsukódtak, miközben körmeimet belevájtam Jongin hátába. Az éles fájdalomtól felszisszent, de a tokából feltörő hangok arról árulkodtak, hogy élvezi. Lehajolt hozzám, és nyelvével végignyalt a nyakamon, egészen ajkaimig haladt, majd egy finom, de szenvedélyes csókban egyesült velem. Csípője olyan iramot diktált hogy még az ágy is belemozdult. Már sajgott az alfelem a folytonos kínzástól de az élvezet még nagyobb volt. Egyszer csak megállt a mozgásban, férfiasságát tövig nyomta benne, egy egy megkönnyebbült sóhaj után éreztem, ahogy a forró élvezete szétárad hüvelyembe. A kellemes érzéstől engem is elragadott a hév, néhány lassú, mély lökése után, amivel eltalálta érzékeny pontomat, megfeszültek az izmaim, és éreztem, ahogy saját élvezetem végigfolyik a fenekemen, majd az ágy lepedőjére csöppen.

Miután véget ért hosszú másodpercekig tartó orgazmusom, Jongin kihúzódott belőlem, és maradék erejével lemászott rólam, hogy mellém feküdhessen. Nyakamban lévő lábaim zsibbadtan hulltak az ágyra, és sejtettem, hogy emiatt még napokig izomlázas leszek. Szempilláim elnehezültek, az utolsó dolog, amit érzékeltem, hogy Jongin magához húz, és gondosan betakar.

- Szeretlek -  hallom fáradt hangját a fülem mellett, és valami arra ösztönöz, hogy válaszoljak, de már nincs annyi erőm, hogy értelmes szót formáljak ajkaimmal.

Azt hiszem, én is. 

4 megjegyzés:

  1. Hát én... mit is mondjak *sokkos állapotban van*
    Betegen fekszek az ágyban, és gondoltam, hogy megnézem, hogy "Mi történik a nagy világban?". És hát amikor megláttam, hogy felraktad az új részt, egyből elmúlt a fájadalmam, és végig fangörcsöltem az egészet.
    Azt hiszem, hogy talán eddig ez (és az előző fejezet) volt a kedvencem. Jongin olyan aranyos *-* és persze furcsa, de jó értelemben.
    Nekem nagyon tetszett, várom a kövit, és köszönöm, hogy feldobtad a napom ^^

    VálaszTörlés
  2. Huh, hát tényleg nem lett olyan hosszú, de annál tartalmasabb *-* Pont jól jött ez így hét óra után egy kis kikapcsolódásnak, házi feladat írás előtt :3
    Az eleje nagyon aranyosan indult, személy szerint imádom az ilyen fürdős jeleneteket, mikor együtt zuhanyzik a két fő szereplő c: Aztán hirtelen csapott át szenvedélyesbe a dolog, és szerintem nem én voltam az egyetlen, aki azt kívánta, hogy bár csak én feküdnék most Jongin alatt :'D A tablettáknál kicsit lemeredtem, olyan what fejjel néztem a képernyőt és kíváncsi voltam, hogy végül megteszi-e Soojung... De, végül is, kell egy kis izgalom is néha :D
    A vége meg brospdfxy *-------* Az utolsó mondat annyira váratlan volt, mégis tökéletes befejezés... most már tényleg nem tudom, melyik a kedvenc részem, mert ez és az előző a listavezetők. Még jobb lett volna, ha Soojung ki is mondja, de hát, ami késik az nem múlik :3 Legalábbis remélem :DD
    Kíváncsian várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  3. Juuuj hát az eleje tényleg olyan kis cuki volt. Mint akik már nagyon régen szeretik egymást. Legalábbis nekem az jött le. Aztán a tablettás dolog kicsit furcsa volt, dehát miért ne? Mindent ki kell próbálni. A vége na hát nem is tudom mit mondjak :D Tényleg nagyon jó volt és örülök hogy végre behoztem a lemaradást :D

    VálaszTörlés
  4. Mááármeegiiint csak a szeex T_T és mi lesz Joonmyunnal? :( Hiányzik a kavarodás. Hiányzik az érzelmi bizonytalanság. Mi lesz ezután? Remélem hogy Sullinál ráébred hogy már nem szereti és odamegy a lányhoz. Csak hogy kközben ő meg Jonginba lett szerelmes..? Ilyesmire tudnék tippelni. De nem is találgatok, majd kiderül :3

    VálaszTörlés